Service Πλυντηρίου Πιάτων NEFF
Πρόβλημα στο πλυντήριο πιάτων Neff ; Ολόκληρος ο τεχνικός μηχανισμός της Astra Service, είναι εδώ. Δυνατότητα επιλογής από ανταλλακτικά after market, ίδια με του κατασκευαστή, σε εξαιρετικές τιμές. Εξειδίκευση και εμπειρία χιλιάδων επισκευών.
Αστραφτερά πιάτα και ποτήρια ξανά και με 12μηνη Γραπτή Εγγύηση.
Τηλεφωνήστε τώρα στο 210 6860 000 ή
Κάντε κλικ στο «Κλείσε Ραντεβού» και καταχωρήστε τη βλάβη, με έκπτωση 20%.
Επωφεληθείτε από τα εκπτωτικά μας κουπόνια και τις πληρωμές με κάρτα.
Γνήσια ανταλλακτικά ή “after market” Συνήθως πρόκειται για το ίδιο ανταλλακτικό με άλλη συσκευασία, ιδιαίτερα για παλιότερα μοντέλα. Και οι τιμές, δεν έχουν σύγκριση.Σε κάποιες περιπτώσεις το κόστος μπορεί να πέσει και στο μισό.
Κάνουμε την έρευνα για σας και σας δίνουμε την επιλογή. Άλλωστε δεν δεσμευόμαστε από κανέναν, για αυτό δίνουμε στους πελάτες μας την πιο συμφέρουσα λύση.
12 ΜΗΝΕΣ ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
Αυτή είναι άλλωστε η δουλειά μας. Καλύπτουμε εγγυήσεις συσκευών μεγάλων κατασκευαστών εδώ και 30 χρόνια. Δεν θα καλύψουμε τους δικούς μας πελάτες;
Το έντυπο της εγγύησης είναι αναλυτικό για τις δουλειές που έχουν γίνει στη συσκευή σας και τα ανταλλακτικά, που χρησιμοποιήθηκαν και έχει όλους τους όρους της εγγύησης σε περίπτωση ίδιας βλάβης.
Με δεδομένο ότι εκδίδουμε πάντα παραστατικά για τις υπηρεσίες και τα ανταλλακτικά που παρέχουμε, έχετε απόλυτη σιγουριά για την διασφάλιση της εγγύησής σας.
ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ONLINE
Προτιμήστε την καταχώρηση της βλάβης OnLine και κερδίστε έκπτωση 20% στο κόστος επίσκεψης.
Με την ησυχία του σπιτιού , από τον υπολογιστή σας , το tablet ή το κινητό σας. Δεν υπάρχει καμία δέσμευση. Διαλέξτε τη μέρα και τη χρονική ζώνη εξυπηρέτησης, που θέλετε και αφήστε τα υπόλοιπα σε μας. Αμέσως μετά την καταχώρηση, έρχεται ένα mail επαλήθευσης και η υπόθεση της επισκευής, οργανώνεται κανονικά. Αν επιθυμείτε να ακυρώστε την εγγραφή κανένα πρόβλημα. Γίνεται απλά μέσω του συνδέσμου απάντησης.
Μια ακόμα καινοτομία της Εταιρείας μας, που εκτός των άλλων έχει και το πλεονέκτημα της έκπτωσης στο κόστος επίσκεψης.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ .
Τα παραλαμβάνετε κατά την εξόφληση της βλάβης από τον τεχνικό. Είναι αξίας 5 ή 10 € και συμψηφίζονται με οποιαδήποτε επόμενη υπηρεσία, που θα ζητήσετε από την Εταιρεία μας. Ισχύουν για επόμενη βλάβη στο σπίτι σας ή ακόμα και για συσκευές, που θα φέρετε στα εργαστήριά μας. Τα κουπόνια είναι μεταβιβάσιμα, οπότε μπορούν να φανούν χρήσιμα σε οποιονδήποτε τα μεταβιβάσετε.
ΕΞΟΦΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ Η ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΡΤΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.
Οι τεχνικοί μας πάντα είναι υποχρεωμένοι να εκδίδουν τα νόμιμα παραστατικά της Εταιρείας μας. Έτσι η εξόφληση, μπορεί να γίνεται μέσω των POS, που έχουν μαζί τους, με κάρτα για διευκόλυνση των πελατών μας.
Βεβαίως πάντα υπάρχει και η δυνατότητα των δόσεων.
ΩΡΑΡΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
ΔΕ/ΠΑ: 08:00-20:00
Σ/K: 09:00-15:00
SERVICE NEFF
Εξειδικευμένοι με χιλιάδες επισκευές οικιακών συσκευών Neff – Bosch – Pitsos – Siemens, είμαστε σε διαρκή ετοιμότητα και πάντα στο πλευρό του καταναλωτή.
Έχουμε επισκευάσει, περισσότερες από 25.000 οικιακές συσκευές Neff – Bosch – Pitsos – Siemens….και συνεχίζουμε. Ένα μέρος αυτών των επισκευών μας έχει ανατεθεί από το πρόγραμμα επεκτάσεων Εγγύησης Total Support, μια δραστηριότητα, που η εξέλιξή της συνεχίζεται με επιτυχία, σε όλη την Ελλάδα.
Προτεραιότητα μας, με τις υπηρεσίες ServiceOnLine είναι η πιο συμφέρουσα λύση με λογικές τιμές κόστους επισκευών.
Επιλέγετε ό,τι σας συμφέρει.
Γνήσια ανταλλακτικά ή “after market” Συνήθως πρόκειται για το ίδιο ανταλλακτικό με άλλη συσκευασία, ιδιαίτερα για παλιότερα μοντέλα. Και οι τιμές, δεν έχουν σύγκριση.Σε κάποιες περιπτώσεις το κόστος μπορεί να πέσει και στο μισό.
Κάνουμε την έρευνα για σας και σας δίνουμε την επιλογή. Άλλωστε δεν δεσμευόμαστε από κανέναν, για αυτό δίνουμε στους πελάτες μας την πιο συμφέρουσα λύση.
12 μηνες γραπτη Εγγυηση Επισκευης.
Αυτή είναι άλλωστε η δουλειά μας. Καλύπτουμε εγγυήσεις συσκευών μεγάλων κατασκευαστών εδώ και 30 χρόνια. Δεν θα καλύψουμε τους δικούς μας πελάτες;
Το έντυπο της εγγύησης είναι αναλυτικό για τις δουλειές που έχουν γίνει στη συσκευή σας και τα ανταλλακτικά, που χρησιμοποιήθηκαν και έχει όλους τους όρους της εγγύησης σε περίπτωση ίδιας βλάβης.
Με δεδομένο ότι εκδίδουμε πάντα παραστατικά για τις υπηρεσίες και τα ανταλλακτικά που παρέχουμε, έχετε απόλυτη σιγουριά για την διασφάλιση της εγγύησής σας.
Καταχωρηση της βλαβης OnLine
Προτιμήστε την καταχώρηση της βλάβης OnLine και κερδίστε έκπτωση 20% στο κόστος επίσκεψης.
Με την ησυχία του σπιτιού , από τον υπολογιστή σας , το tablet ή το κινητό σας. Δεν υπάρχει καμία δέσμευση. Διαλέξτε τη μέρα και τη χρονική ζώνη εξυπηρέτησης, που θέλετε και αφήστε τα υπόλοιπα σε μας. Αμέσως μετά την καταχώρηση, έρχεται ένα mail επαλήθευσης και η υπόθεση της επισκευής, οργανώνεται κανονικά. Αν επιθυμείτε να ακυρώστε την εγγραφή κανένα πρόβλημα. Γίνεται απλά μέσω του συνδέσμου απάντησης.
Μια ακόμα καινοτομία της Εταιρείας μας, που εκτός των άλλων έχει και το πλεονέκτημα της έκπτωσης στο κόστος επίσκεψης.
Κερδίστε χρήματα από τα Εκπτωτικά κουπόνια επόμενης επισκευής .
Τα παραλαμβάνετε κατά την εξόφληση της βλάβης από τον τεχνικό. Είναι αξίας 5 ή 10 € και συμψηφίζονται με οποιαδήποτε επόμενη υπηρεσία, που θα ζητήσετε από την Εταιρεία μας. Ισχύουν για επόμενη βλάβη στο σπίτι σας ή ακόμα και για συσκευές, που θα φέρετε στα εργαστήριά μας. Τα κουπόνια είναι μεταβιβάσιμα, οπότε μπορούν να φανούν χρήσιμα σε οποιονδήποτε τα μεταβιβάσετε.
Εξοφλήστε με την πιστωτική ή την χρεωστική σας κάρτα, από το σπίτι.
Οι τεχνικοί μας πάντα είναι υποχρεωμένοι να εκδίδουν τα νόμιμα παραστατικά της Εταιρείας μας. Έτσι η εξόφληση, μπορεί να γίνεται μέσω των POS, που έχουν μαζί τους, με κάρτα για διευκόλυνση των πελατών μας.
Βεβαίως πάντα υπάρχει και η δυνατότητα των δόσεων.
Αποκτήστε την κάρτα Service OnLine-Plus και κερδίστε πόντους και δώρα με κάθε επισκευή. Οι πόντοι σας εξαργυρώνονται με δώρα (συσκευές ή υπηρεσίες) με επιλογή από τον κατάλογο επιβράβευσης.
Η κάρτα σας σε ηλεκτρονική μορφή εκδίδεται στην ηλεκτρονική της μορφή κατά την πρώτη συναλλαγή όταν αυτή λάβει μέρος στο σπίτι σας, ενώ στη φυσική της μορφή μπορείτε να την παραλάβετε από την Έδρα της εταιρείας μας ή στην επόμενη σας συναλλαγή όπου και αν αυτή λάβει μέρος.
Για περισσότερα σε σχέση με την κάρτα Service OnLine Plus καθώς και για τον κατάλογο επιβράβευσης, επισκεφθείτε την διεύθυνση www.serviceonline-plus.gr
Είμαστε συνέχεια στη διάθεσή σας.
Τηλεφωνήστε μας από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ καθημερινά και το Σάββατο 9 το πρωί μέχρι τις 3 το απόγευμα.
Τις υπόλοιπες ώρες, μας αφήνετε μήνυμα στον τηλεφωνητή του κέντρου και επικοινωνούμε μαζί σας, με την πρώτη ευκαιρία. Περιγράψτε το πρόβλημα της συσκευής σας και θα σας κλείσουμε άμεσα ραντεβού με τον τεχνικό μας την ώρα, που εσείς επιθυμείτε.
Η συμπλήρωση της φόρμας δεν δημιουργεί καμία δέσμευση
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ SERVICEONLINE, Η ASTRA SERVICE ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
Εγγύηση
Για 12 μήνες καλύπτουμε την επισκευή της συσκευής σας με την εγγύηση της Astra Service.
Αίτημα
Μέσω του ServiceOnline καταγράφεται το αίτημα και δίνεται η δυνατότητα για on line ραντεβού
Οργάνωση
Η Astra Service οργανώνει για εσάς όλη τη διαδικασία της εξυπηρέτησης και της επισκευής
Εγγύηση
Για 12 μήνες καλύπτουμε την επισκευή της συσκευής σας με την εγγύηση της Astra Service.