«Υπόγεια Πολιτεία Επισκευών» της Astra Service & πλατφόρμα ServiceOnLine.gr

Δεν σας συστήνουμε άλλους τεχνικούς, εμείς είμαστε αυτοί, που θα εγγυηθούμε για τη βλάβη σας....

Με έμπειρο και μάχιμο προσωπικό,  σε ένα χώρο 1.000 τετραγωνικών, δίπλα στο Ολυμπιακό Στάδιο, η Υπόγεια Πολιτεία Επισκευών, στην υπηρεσία του νοικοκυριού σας καθημερινά, από το πρωί μέχρι το βράδυ, σε ένα ασταμάτητο έργο επισκευών.

Εδώ λειτουργεί, η Τεχνική Δύναμη Υποστήριξης της Astra Service, έτοιμη να κινητοποιηθεί άμεσα και αποτελεσματικά με ένα μόνο τηλεφώνημα ή ένα μόνο κλικ, για την επισκευή της δικής σας οικιακής συσκευής, στο σπίτι σας ή στα εργαστήριά μας.

Η πλατφόρμα ServiceOnline.gr, είναι η γέφυρα εξυπηρέτησης ανάμεσα στον πελάτη  και στην Astra Service. Εδώ οργανώνονται τα ραντεβού, παραγγέλονται τα ανταλλακτικά, καταγράφονται οι φάσεις κάθε επισκευής και διατηρείται το ιστορικό βλαβών, έτσι ώστε να να τηρούνται οι εγγυήσεις για την εργασία και τα ανταλλακτικά.

Η πλατφόρμα ServiceOnline είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα επισκευών ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα και εξυπηρετεί επίσημα τους πελάτες της Sony, Philips, TCL, De’Longhi, Sharp, Kenwood, Braun, Toshiba, με συσμφωνητικά απευθείας με τους κατασκευαστές.  Οι εργασίες επισκευών, γίνονται στο σπίτι ή στα κεντρικά μας εργαστήρια.

Εξυπηρετούνται επίσης οι βλάβες για τις λευκές συσκευές Bosch, Pitsos, Siemens, Samsung, LG, HotPoint Ariston, Indesit, Whirlpool και Candy.

Η Εταιρεία Astra Service, που υποστηρίζει την πλατφόρμα ServiceOnline, διαθέτει ISO για Συντήρηση, επισκευή, εγκατάσταση και πώληση Οικιακών
Συσκευών, Φορτιστών Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων,
Μικροσυσκευών και τηλεοράσεων

Τελικά πλατφόρμα ServiceOnline και η Εταιρεία Astra Service, είναι ο ισχυρός συνδυασμός, που αναλαμβάνει την ευθύνη και την εγγύηση για όλες τις υπηρεσίες, που παρέχουμε στους πελάτες μας.

To ServiceOnLine.gr είναι η πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών της Astra Service. Εδώ ο πελάτης, καταχωρεί τη βλάβη του χωρίς καμία δέσμευση, κλείνει ραντεβού την ώρα που επιθυμεί και παρακολουθεί την εξέλιξη της επισκευής του, μέχρι το τέλος. Κι όλα αυτά, διότι η Astra Service αναλαμβάνει η ίδια την τελική ευθύνη της κάθε επισκευής, μέχρι την επαναφορά στην κανονική της λειτουργία, στις εργοστασιακές της προδιαγραφές.

Η Υπόγεια πολιτεία Επισκευών, βρίσκεται λοιπόν δίπλα σας, με:

  • Προσωπικό 40 έμπειρων υπαλλήλων
  • Πανελλαδικό δίκτυο service points σε Online σύνδεση με τα κεντρικά.
  • 1.000 τετραγωνικά μέτρα εργαστηρίων και χώρων εξυπηρέτησης πελατών στο Ολυμπιακό Στάδιο.
  • Online σύνδεση για παραγγελίες ανταλλακτικών από τους μεγαλύτερους προμηθευτές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
  • Επίσημες εξουσιοδοτήσεις από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές οικιακών συσκευών.
  • Την μεγαλύτερη πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών-τεχνικών και καταστημάτων.
  • Την τεχνογνωσία, που της δίνουν οι 19.000 υπηρεσίες στο σπίτι ετησίως και 30.000 επισκευές στα κεντρικά εργαστήρια και στα service points, πανελλαδικά.

Και βέβαια όλα αυτά συνδυάζονται  με την αξιοπιστία  ISO 9001: 2015 για την Συντήρηση, επισκευή, εγκατάσταση και πώληση Οικιακών Συσκευών, Φορτιστών Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων, Μικροσυσκευών και τηλεοράσεων

Η εξυπηρέτηση είναι άμεση με ένα τηλεφώνημα στο 210 6860 000, όπου  κλείνετε απευθείας το ραντεβού για την επισκευή σας, την ίδια ή το πολύ, την επόμενη μέρα ή μπαίνοντας  στο serviceonline.gr και καταχωρώντας τη βλάβη της συσκευής σας.

Γραπτή Εγγύηση 12 μηνών συνοδεύει την κάθε επισκευή, κάνοντας τον πελάτη να  νοιώθει απόλυτα εξασφαλισμένος.

Κάθε επισκευή συνοδεύεται από εκπτωτικά κουπόνια των 5 ή 10 € για χρήση στην επόμενη επισκευή. Τα κουπόνια είναι και για δική σας χρήση ή μπορείτε να τα μεταβιβάσετε.

Τέλος, όλοι οι τεχνικοί σας επισκέπτονται με POS, έτσι ώστε να πληρώνετε με κάρτα από το σπίτι σας.

Εγγυημένες επισκευές οικιακών συσκευών.
Μια συνεχής προσφορά στα χρόνια της κρίσης!

Στα χρόνια, που η αντικατάσταση των οικιακών μας συσκευών με καινούργιες,  γίνεται όλο και δυσκολότερη, η εγγυημένη επισκευή είναι μια μεγάλη ανάσα για το Ελληνικό νοικοκυριό. Η ανανέωση χρόνου λειτουργίας των συσκευών, έχει άμεσο και σημαντικό οικονομικό όφελος. Η επιλογή ανταλλακτικών after market, που εκλογικεύουν τις “παράλογες”, σε κάποιες περιπτώσεις, εργοστασιακές τιμές των ανταλλακτικών είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα των εξειδικευμένων επισκευαστών. Με αποτέλεσμα πάντα την οικονομικότερη επισκευή.

Η ευελιξία στην διαχείριση του χρόνου των τεχνικών, δίνει επίσης δυνατότητες για οικονομικότερες προσφορές υπηρεσιών και άρα συμφέρουσες λύσεις στον πελάτη.

 Εμπιστευόμαστε το Service Online γιατί ….…

  • Δεν πρόκειται για….μεσίτες αλλά για τεχνίτες!
  • Για την βλάβη της οικιακής μας συσκευής θα προτιμήσουμε μια τεχνική εταιρεία, που θα αναλάβει την ευθύνη και όχι έναν ανεξάρτητο τεχνικό χωρίς πολλές δεσμεύσεις και εγγυήσεις ή ένα μεσάζοντα, που θα υποδείξει τεχνικό και….γεια σας

 

Για κάθε πρόβλημα των οικιακών μας συσκευών, έχουμε πλέον το τεχνικό τμήμα του δικού μας νοικοκυριού……
Μπαίνουμε στο ServiceOnline.gr ή καλούμε το 210 6860000 και δίνουμε λύση σε κάθε πρόβλημα των οικιακών μας συσκευών!

Η βαθμολογία από τους πελάτες μας: 4.2

Είχα πρόβλημα με το ψυγείο. Ο τεχνικός άλλαξε κάποιο εξάρτημα και μου είπε να το παρακολουθήσω. Το πρόβλημα δεν λύθηκε, ο τεχνικός ήρθε ξανά, αφαίρεσε το ανταλλακτικό και μου επέστρεψε τα χρήματα. Πολύ καλή εξυπηρέτηση και γνώση του αντικειμένου.
Αναστασία Χατζηαποστόλου

Πάρα πάρα πολύ ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση του προσωπικού! Πάντα με διάθεση να εξυπηρετήσουν και να βοηθήσουν και πάντα με σεβασμό προς τον πελάτη, τα παιδιά είναι επαγγελματίες με όλη την σημασία της λέξεως! Το επίπεδο των υπηρεσιών επίσης κινήθηκε σε πάρα πολύ υψηλά επίπεδα όσον αφορά και την ταχύτητα αλλά και την ποιότητα! Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον Δημήτρη, ένα από τα παιδιά που εργάζονται εκεί, για την τεράστια υπομονή και επαγγελματισμό που επέδειξε όλον αυτόν τον καιρό καθώς και την επιμονή του ώστε να επιλυθεί η περίπτωσή μου, παρ'όλη την ιδιαιτερότητα, την απαιτητικότητα και την δυσκολία της! Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ! Συνεχίστε έτσι!
Ανδρέας Λυκουράς

Άμεση εξυπηρέτηση μετά από τηλεφωνική συνεννόηση, γρήγορη παράδοση, ευγενέστατο προσωπικό, καθαροί στην επανατοποθέτηση, πλήρη συνεννόηση με το τηλεφωνικό κέντρο και τους τεχνικούς. Φυσιολογικές τιμές. Συστήνω ανεπιφύλακτα σε οποιονδήποτε, για οποιαδήποτε βλάβη στις συσκευές του.
Κυρίτση Ματίνα

Χαίρομαι που ακόμη υπάρχουν τέτοιες εταιρείες. Ταλαιπωρήθηκα να βρω έναν κάδο νερού για μηχανή espresso Saeco και τελικά εξυπηρετήθηκα ΜΟΝΟ από εσάς. Ακόμα και στα κεντρικά της Saeco που κάλεσα δεν ήταν σίγουροι για τον κωδικό του ανταλλακτικού. Άσε που μου είπαν και τριπλάσια τιμή. Σε εσάς πλήρωσα 15€ και οι άλλοι ζήταγαν 45€!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ
Ευάγγελος Πασχάλης

Πολύ καλοί γνώστες των τεχνικών θεμάτων. Επιδιόρθωσαν τη βλάβη άμεσα και ήταν αναλυτικοί ως προς την εργασία που έγινε. Και δίνουν 1 χρόνο εγγύηση
Θάνος Θάνος

Παρουσιάστηκε πρόβλημα λειτουργίας στην τηλεόραση 15ετίας που έχω PHILIPS NATURAL MOTION, κάλεσα την εταιρεία κλείστηκε ραντεβού για το επόμενο μεσημέρι, διαπιστώθηκε πρόβλημα στο πηνίο της τηλεόρασης, αλλάχτηκε άμεσα κι όλα καλά. Κόστος 29€ επίσκεψη και 30€ το ανταλλακτικό. Ευγενέστατος ο τεχνικός μου πληροφορίες για πολλά θέματα για το συγκεκριμένο μοντέλο τηλεόρασης.
Ευαγγελία Καλλέργη

ΘΕΛΩ
ΕΠΙΣΚΕΥΗ