Τηλ. Κέντρο: 210 68 60 000
Τηλ. Κέντρο: Δευτ.-Παρ.: 08:00-17:00
Εργαστ. Επισκευών: Δευτ.-Παρ: 08:00-17:00
SERVICE ΨΥΓΕΙΟΥ PHILIPS, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ 12 ΜΗΝΩΝ. ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ 2106860000
Εμείς στην Astra Service, επισκευάζουμε υπεύθυνα το Philips ψυγείο σας, αυθημερόν. Με εξαιρετικές τιμές και άριστη δουλειά. Επίσης τεχνικοί με POS στο σπίτι και δυνατότητα δόσεων.
Και το ψυγείο σας θα αποκτήσει ξανά την αρχική ψυκτική του απόδοση. Και όλα αυτά με 12μηνη Γραπτή Εγγύηση
Τηλεφωνήστε τώρα στο 210 6860 000 ή
Κάντε Κλικ στο «Κλείστε Ραντεβού» , καταχωρήστε τη βλάβη σας και επωφεληθείτε με έκπτωση 20%.
Αποκτήστε επίσης Δωρεάν, με την επισκευή Philips, την κάρτα ανταμοιβής ServiceOnline-plus, την πρώτη κάρτα Bonus-επισκευών στην Ελλάδα, από την Astra Service.
Κερδίστε πόντους και εξαργυρώστε με δώρα και υπηρεσίες, όποτε εσείς θέλετε.
ServiceOnline-plus, Μια κάρτα για Όλες τις επισκευές του σπιτιού σας.
SERVICE PHILIPS
Εξουσιοδοτημένο Service Philips για όλες τις καταναλωτικές συσκευές (TV, Συστήματα Ήχου, Συστήματα σιδερώματος, Ηλεκτρικές Σκούπες, Καφετιέρες, Συσκευές προσωπικής περιποίησης και βρεφικής φροντίδας-Avent)
Η Εταιρεία μας σε συνεργασία με την Philips, λειτουργεί το Flag ship store and workshop στην Αττική, με εξουσιοδοτημένους συνεργάτες στις περισσότερες πόλεις της Ελλάδας. Οι επισκευές γίνονται σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές της Philips.
Στο κατάστημά μας μπορείτε επίσης να βρείτε όλα τα νέα μοντέλα της Philips στην Ελλάδα όπως επίσης σε μεγάλες ευκαιρίες και το επίσημο Β stock της Philips με αμεταχείριστες συσκευές, σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές και Εγγύηση 2 ετών, από τη Philips.
12 ΜΗΝΕΣ ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
Αυτή είναι άλλωστε η δουλειά μας. Καλύπτουμε εγγυήσεις συσκευών μεγάλων κατασκευαστών εδώ και 30 χρόνια. Δεν θα καλύψουμε τους δικούς μας πελάτες;
Το έντυπο της εγγύησης είναι αναλυτικό για τις δουλειές που έχουν γίνει στη συσκευή σας και τα ανταλλακτικά, που χρησιμοποιήθηκαν και έχει όλους τους όρους της εγγύησης σε περίπτωση ίδιας βλάβης.
Με δεδομένο ότι εκδίδουμε πάντα παραστατικά για τις υπηρεσίες και τα ανταλλακτικά που παρέχουμε, έχετε απόλυτη σιγουριά για την διασφάλιση της εγγύησής σας.
ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ONLINE
Προτιμήστε την καταχώρηση της βλάβης OnLine και κερδίστε έκπτωση 20% στο κόστος επίσκεψης.
Με την ησυχία του σπιτιού, από τον υπολογιστή σας, το tablet ή το κινητό σας. Δεν υπάρχει καμία δέσμευση. Διαλέξτε τη μέρα και τη χρονική ζώνη εξυπηρέτησης, που θέλετε και αφήστε τα υπόλοιπα σε μας. Αμέσως μετά την καταχώρηση, έρχεται ένα mail επαλήθευσης και η υπόθεση της επισκευής, οργανώνεται κανονικά. Αν επιθυμείτε να ακυρώστε την εγγραφή κανένα πρόβλημα. Γίνεται απλά μέσω του συνδέσμου απάντησης.
Μια ακόμα καινοτομία της Εταιρείας μας, που εκτός των άλλων έχει και το πλεονέκτημα της έκπτωσης στο κόστος επίσκεψης.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
Τα παραλαμβάνετε κατά την εξόφληση της βλάβης από τον τεχνικό. Είναι αξίας 5 ή 10€ και συμψηφίζονται με οποιαδήποτε επόμενη υπηρεσία, που θα ζητήσετε από την Εταιρεία μας. Ισχύουν για επόμενη βλάβη στο σπίτι σας ή ακόμα και για συσκευές, που θα φέρετε στα εργαστήριά μας. Τα κουπόνια είναι μεταβιβάσιμα, οπότε μπορούν να φανούν χρήσιμα σε οποιονδήποτε τα μεταβιβάσετε.
ΕΞΟΦΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ Ή ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΡΤΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.
Οι τεχνικοί μας πάντα είναι υποχρεωμένοι να εκδίδουν τα νόμιμα παραστατικά της Εταιρείας μας. Έτσι η εξόφληση, μπορεί να γίνεται μέσω των POS, που έχουν μαζί τους, με κάρτα για διευκόλυνση των πελατών μας.
Βεβαίως πάντα υπάρχει και η δυνατότητα των δόσεων.
Χαίρομαι που ακόμη υπάρχουν τέτοιες εταιρείες. Ταλαιπωρήθηκα να βρω έναν κάδο νερού για μηχανή espresso Saeco και τελικά εξυπηρετήθηκα ΜΟΝΟ
Πάρα πάρα πολύ ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση του προσωπικού! Πάντα με διάθεση να εξυπηρετήσουν και να βοηθήσουν και πάντα με
Άμεση εξυπηρέτηση μετά από τηλεφωνική συνεννόηση, γρήγορη παράδοση, ευγενέστατο προσωπικό, καθαροί στην επανατοποθέτηση, πλήρη συνεννόηση με το τηλεφωνικό κέντρο και τους τεχνικούς. Φυσιολογικές
Πολύ καλοί γνώστες των τεχνικών θεμάτων. Επιδιόρθωσαν τη βλάβη άμεσα και ήταν αναλυτικοί ως προς την εργασία που έγινε. Και
Είχα πρόβλημα με το ψυγείο. Ο τεχνικός άλλαξε κάποιο εξάρτημα και μου είπε να το παρακολουθήσω. Το πρόβλημα δεν λύθηκε,