Τηλ. Κέντρο: 210 68 60 000
Τηλ. Κέντρο: Δευτ.-Παρ.: 08:00-17:00
Εργαστ. Επισκευών: Δευτ.-Παρ: 08:00-17:00
Service οικιακών συσκευών PITSOS από εξειδικευμένους τεχνικούς
Εμπιστευτείτε την επισκευή οικιακών συσκευών Pitsos στους εξειδικευμένους τεχνικούς μας. Ένα μεγάλο εργαστήριο επισκευών με έμπειρους τεχνικούς είμαστε συνεχώς σε ετοιμότητα. Ερχόμαστε με ένα τηλεφώνημα στο 210 6860 000 . Όλες οι επισκευές οικιακών συσκευών Pitsos, από εξειδικευμένους τεχνικούς, οργανώνονται και ελέγχονται από την πλατφόρμα ServiceOnline.gr, τον πιο σύγχρονο τρόπο διαχείρισης επισκευών ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα. Έτσι το service οικιακών συσκευών Pitsos, γίνεται με λογικές τιμές και με 12μηνη γραπτή εγγύηση.
Επί πλέον υπάρχει πάντα η δυνατότητα ανταλλακτικών after market, αντίστοιχα με τα γνήσια, κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη, για ακόμα οικονομικότερες επισκευές.
Εξυπηρετούμε αμέσως και αποτελεσματικά μετά από χιλιάδες επισκευές οικιακών συσκευών Bosch, Pitsos, Siemens, Neff πανελλαδικά, στα πλαίσια του προγράμματος επέκτασης εγγύησης Total Support και της μεγαλύτερης πλατφόρμας επισκευών ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα, ServiceOnline.gr
Τι είναι η πλατφόρμα ServiceOnline, γιατί να την προτιμήσω ;
H πλατφόρμα ServiceOnline είναι το “λογισμικό συνεννόησης” των τεχνικών μας τμημάτων με τους πελάτες μας. Εδώ καταχωρούμε κάθε service οικιακής συσκευής Pitsos ξεχωριστά, προγραμματίζουμε τα ραντεβού και παρακολουθούμε την εξέλιξη μέχρι να λειτουργήσει σωστά ξανά η συσκευή σας . Όλες φάσεις εξυπηρέτησης, οι εργασίες που έγιναν και τα ανταλλακτικά, καταγράφονται με κάθε λεπτομέρεια και είναι όλα στην διάθεσή σας, μέχρι και ένα χρόνο μετά την επισκευή.
Εσείς έχετε την δυνατότητα tracking στον φάκελο επισκευής όπως επίσης και να παρεμβαίνετε απευθείας με γραπτά μηνύματα, με το τεχνικό μας τμήμα.
Τον φάκελο για το service οικιακής συσκευής Pitsos , τον ανοίγουμε εμείς με ένα τηλεφώνημα στο 210 6860 000 ή εσείς ηλεκτρονικά στο “κλείστε ραντεβού”.
Ποιες είναι οι διαφορές του ServiceOnline με τις γνωστές “πλατφόρμες εύρεσης τεχνικών”, “τηλεφωνικούς καταλόγους” κλπ ;
Επενδύουμε εδώ και 30 χρόνια…
…σε επιμόρφωση εξειδικευμένων τεχνικών, σε εργαστήρια επισκευών και σε προσωπικό υποστήριξης βλαβών. Σχεδιάσαμε πρώτοι τη μεγαλύτερη πλατφόρμα επισκευών ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα, με τον διακριτικό τίτλο serviceonline, που εξυπηρετεί περισσότερες από 45.000 επισκευές το χρόνο, και συνεχίζουμε…
Με λίγα λόγια, προτεραιότητα για μας είναι η επένδυση στην τεχνογνωσία επισκευών, στην πραγματική λύση τεχνικών προβλημάτων των νοικοκυριών και όχι το marketing και η διαφήμιση.
Και κάτι μοναδικό. Πλατφόρμα ServiceOnline και φυσικές υποδομές…
Βρισκόμαστε στην Μαρίνου Αντύπα 88, στο Νέο Ηράκλειο (300 μ. από το Ολυμπιακό Στάδιο) σε ένα χώρο 1.000 τ.μ. Εδώ είναι η Υπόγεια Πολιτεία Επισκευών, με τεχνικούς, εργαστήρια, υποδομές εξυπηρέτησης πελατών. Ελάτε, ξεναγηθείτε στα εργαστήριά μας, δείτε γιατί είμαστε πρωτοπόροι. Από εδώ ξεκινούν κάθε πρωί οι τεχνικοί μας και καλύπτουν όλη την Αττική.
Τηλεφωνήστε μας στο 210 6860 000 και σας κλείνουμε άμεσα ραντεβού με τον τεχνικό μας
Ή μπείτε στο “Κλείστε Ραντεβού”, συμπληρώστε εύκολα τη φόρμα επίσκεψης για την επισκευή οικιακής συσκευής Pitsos και κερδίστε έκπτωση 20% στο κόστος διάγνωσης & ελέγχου της συσκευής σας.
Ειδικότερα οι επισκευές οικιακών συσκευών Pitsos, που ερχόμαστε στο σπίτι σας, είναι :
Επωφεληθείτε επί πλέον, για κάθε service Bosch, πόντους και δώρα με την κάρτα ανταμοιβής ServiceOnline+, την πρώτη κάρτα Bonus Επισκευών στην Ελλάδα, από την Astra Service.
Χαίρομαι που ακόμη υπάρχουν τέτοιες εταιρείες. Ταλαιπωρήθηκα να βρω έναν κάδο νερού για μηχανή espresso Saeco και τελικά εξυπηρετήθηκα ΜΟΝΟ
Πάρα πάρα πολύ ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση του προσωπικού! Πάντα με διάθεση να εξυπηρετήσουν και να βοηθήσουν και πάντα με
Άμεση εξυπηρέτηση μετά από τηλεφωνική συνεννόηση, γρήγορη παράδοση, ευγενέστατο προσωπικό, καθαροί στην επανατοποθέτηση, πλήρη συνεννόηση με το τηλεφωνικό κέντρο και τους τεχνικούς. Φυσιολογικές
Πολύ καλοί γνώστες των τεχνικών θεμάτων. Επιδιόρθωσαν τη βλάβη άμεσα και ήταν αναλυτικοί ως προς την εργασία που έγινε. Και
Είχα πρόβλημα με το ψυγείο. Ο τεχνικός άλλαξε κάποιο εξάρτημα και μου είπε να το παρακολουθήσω. Το πρόβλημα δεν λύθηκε,