Με περισσότερες από 50,000 υπηρεσίες επισκευών κάθε χρόνο και καταγεγραμμένο πελατολόγιο 350.000 + πελατών οι υπηρεσίες ServiceOnLine έχουν καθιερωθεί στην πρώτη θέση προτίμησης του σύγχρονου καταναλωτή. Η εγκεκριμένη χρήση άλλωστε της πλατφόρμας από την Sony, Philips, Sharp, Thomson, Toshiba και Miele, αποτελούν μια επιπρόσθετη εγγύηση εξυπηρέτησης , με υψηλά standards. Οι δεκάδες χιλιάδες επισκευών σε συσκευές Bosch, Pitsos, Siemens, Neff και LG στα πλαίσια και του προγράμματος Total Support, έχουν εξυπηρετηθεί με μεγάλη επιτυχία, από την ίδια εφαρμογή.
Και επί πλέον η Astra Service δημιούργησε και παρουσίασε την κάρτα ανταμοιβής ServiceOnline-plus, την πρώτη κάρτα Bonus Επισκευών στην Ελλάδα. Πλούσια Δώρα ανταμοιβής και συμψηφισμός με υπηρεσίες.
ServiceOnLine.gr λοιπόν και δείτε τι σημαίνει... Repair is Care !