Μέτρα προστασίας για τον Covid-19

Η ασφάλεια και η διατήρηση της υγείας των πελατών και του προσωπικού μας είναι υψίστης σημασίας. Ενώ η κατάσταση γύρω από το COVID-19 συνεχίζει να εξελίσσεται, παρακολουθούμε στενά τις ανακοινώσεις από την Πολιτεία και τους ειδικούς επιστήμονες. Εν τω μεταξύ, θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις ενέργειες που κάνουμε σε σχέση με τους τεχνικούς μας […]

Η ασφάλεια και η διατήρηση της υγείας των πελατών και του προσωπικού μας είναι υψίστης σημασίας.

Ενώ η κατάσταση γύρω από το COVID-19 συνεχίζει να εξελίσσεται, παρακολουθούμε στενά τις ανακοινώσεις από την Πολιτεία και τους ειδικούς επιστήμονες. Εν τω μεταξύ, θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις ενέργειες που κάνουμε σε σχέση με τους τεχνικούς μας που επισκέπτονται το σπίτι σας.

Οι υπάλληλοί μας, όπως και οι συνεργάτες μας είναι πλήρως ενημερωμένοι σχετικά με τις τρέχουσες απαιτήσεις και λαμβάνουν αυστηρά μέτρα υγείας και ασφάλειας για να διασφαλίσουν ότι διατηρούνται τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα υγιεινής σε όλες τις πτυχές της καθημερινής μας εργασίας – ειδικά για τους τεχνικούς μας που επισκέπτονται τα σπίτια των πελατών.

Οι τεχνικοί μας πρέπει να πραγματοποιούν μια επί τόπου εκτίμηση, πριν εισέλθουν στο χώρο του πελάτη και να εφαρμόσουν μια διαδικασία υγιεινής, που περιλαμβάνει τον καθαρισμό των χεριών τους, χρησιμοποιώντας το κατάλληλο αντισηπτικό και φορώντας τα ειδικά γάντια.

Οι τεχνικοί μας επίσης έχουν την οδηγία να επιβεβαιώσουν μαζί σας ότι δεν υπάρχει κάποια περίπτωση κρούσματος στο χώρο σας και η κατάσταση της υγείας σας δεν έχει αλλάξει από την αρχική κράτηση της κλήσης. Επίσης εσείς ως πελάτης μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι ο τεχνικός έχει ολοκληρώσει τον απαιτούμενο καθαρισμό χεριών. πριν μπει στο σπίτι σας.

Οι Διαδικασίες, που έχουν δρομολογηθεί από την Astra Service.

Οι οδηγίες που πρέπει να ακολουθούνται πριν από οποιαδήποτε επίσκεψη στο σπίτι του πελάτη.

1. Επιβεβαιώνουν με τους πελάτες ότι δεν έχουν αρχίσει να εμφανίζουν συμπτώματα από την κράτηση της εργασίας.
2. Ερωτούν τον πελάτη εάν είναι σε καραντίνα ως στενή επαφή.
3. Οι τεχνικοί δεν θα εισέλθουν στις εγκαταστάσεις οποιουδήποτε πελάτη που αναφέρει συμπτώματα ή είναι σε καραντίνα.
4. Οι τεχνικοί απολυμαίνουν τα χέρια πριν και μετά από κάθε επισκευή.
5. Συνιστάται στους τεχνικούς να διατηρούν στο ελάχιστο επαφή με τον πελάτη και να ζητούν από τους πελάτες να διατηρούν την απαιτούμενη απόσταση ασφαλείας.
6. Συνιστάται στους τεχνικούς να μην δέχονται ζεστά ή κρύα ροφήματα από τους πελάτες.
7. Εάν ο πελάτης απαντήσει «ναι» στις ερωτήσεις 1 & 2, τότε δεν θα εισέλθουν στην ιδιοκτησία σας. Αντίθετα, ο τεχνικός θα τηλεφωνήσει στα κεντρικά γραφεία και θα κάνει εκ νέου κράτηση της εργασίας σας για 4 εβδομάδεςαργότερα
8. Οι πελάτες με συμπτώματα ή σε αυτο-απομόνωση θα κληθούν να επικοινωνήσουν ξανά μετά από 14 ημέρες, αφού είναι ξεκάθαροι από τυχόν συμπτώματα ή έχουν ελεγχθεί για να επιβεβαιώσουν την παρουσία του ιού.
9. Η επιχείρηση λαμβάνει τακτικές ενημερώσεις κάθε δύο ημέρες για να μεταδίδει στο προσωπικό τις τελευταίες οδηγίες και εξελίξεις σχετικά με τη διαχείριση της επιδημίας.

Θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε κάθε προληπτικό μέτρο που μπορούμε να διασφαλίσουμε οι διαδικασίες παραμένουν όσο το δυνατόν πιο καθαρές και υγιεινές.

Η βαθμολογία από τους πελάτες μας: 4.2

Είχα πρόβλημα με το ψυγείο. Ο τεχνικός άλλαξε κάποιο εξάρτημα και μου είπε να το παρακολουθήσω. Το πρόβλημα δεν λύθηκε, ο τεχνικός ήρθε ξανά, αφαίρεσε το ανταλλακτικό και μου επέστρεψε τα χρήματα. Πολύ καλή εξυπηρέτηση και γνώση του αντικειμένου.
Αναστασία Χατζηαποστόλου

Πάρα πάρα πολύ ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση του προσωπικού! Πάντα με διάθεση να εξυπηρετήσουν και να βοηθήσουν και πάντα με σεβασμό προς τον πελάτη, τα παιδιά είναι επαγγελματίες με όλη την σημασία της λέξεως! Το επίπεδο των υπηρεσιών επίσης κινήθηκε σε πάρα πολύ υψηλά επίπεδα όσον αφορά και την ταχύτητα αλλά και την ποιότητα! Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον Δημήτρη, ένα από τα παιδιά που εργάζονται εκεί, για την τεράστια υπομονή και επαγγελματισμό που επέδειξε όλον αυτόν τον καιρό καθώς και την επιμονή του ώστε να επιλυθεί η περίπτωσή μου, παρ'όλη την ιδιαιτερότητα, την απαιτητικότητα και την δυσκολία της! Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ! Συνεχίστε έτσι!
Ανδρέας Λυκουράς

Άμεση εξυπηρέτηση μετά από τηλεφωνική συνεννόηση, γρήγορη παράδοση, ευγενέστατο προσωπικό, καθαροί στην επανατοποθέτηση, πλήρη συνεννόηση με το τηλεφωνικό κέντρο και τους τεχνικούς. Φυσιολογικές τιμές. Συστήνω ανεπιφύλακτα σε οποιονδήποτε, για οποιαδήποτε βλάβη στις συσκευές του.
Κυρίτση Ματίνα

Χαίρομαι που ακόμη υπάρχουν τέτοιες εταιρείες. Ταλαιπωρήθηκα να βρω έναν κάδο νερού για μηχανή espresso Saeco και τελικά εξυπηρετήθηκα ΜΟΝΟ από εσάς. Ακόμα και στα κεντρικά της Saeco που κάλεσα δεν ήταν σίγουροι για τον κωδικό του ανταλλακτικού. Άσε που μου είπαν και τριπλάσια τιμή. Σε εσάς πλήρωσα 15€ και οι άλλοι ζήταγαν 45€!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ
Ευάγγελος Πασχάλης

Πολύ καλοί γνώστες των τεχνικών θεμάτων. Επιδιόρθωσαν τη βλάβη άμεσα και ήταν αναλυτικοί ως προς την εργασία που έγινε. Και δίνουν 1 χρόνο εγγύηση
Θάνος Θάνος

Παρουσιάστηκε πρόβλημα λειτουργίας στην τηλεόραση 15ετίας που έχω PHILIPS NATURAL MOTION, κάλεσα την εταιρεία κλείστηκε ραντεβού για το επόμενο μεσημέρι, διαπιστώθηκε πρόβλημα στο πηνίο της τηλεόρασης, αλλάχτηκε άμεσα κι όλα καλά. Κόστος 29€ επίσκεψη και 30€ το ανταλλακτικό. Ευγενέστατος ο τεχνικός μου πληροφορίες για πολλά θέματα για το συγκεκριμένο μοντέλο τηλεόρασης.
Ευαγγελία Καλλέργη

ΘΕΛΩ
ΕΠΙΣΚΕΥΗ